Öppet 10 -18, lör- & söndag 11-16, Frejg. 27 Sthlm 08 6400 880 och 0735411123. Avhämtning Krylbo & Dörarp & Mjölby.


Kundvagn
Kundvagnen är tom!


©2016 billebro

Powered by FozzCom  9.96

Sitekarta Cookies Köpvillkor

Obs för faktura-ärenden med Klarna ring 08- 120 120 10

       Adress för service:
Billebro Eventure, Frejgatan 27, 113 49 Stockholm  UNDANTAG: MÅNGA VAROR SKA SÄNDAS DIREKT TILL RESP GENERALAGENTS SERVICE I SAMRÅD MED OSS. Tex EV, Grape, Dynacord, Reloop och många andra så gör anmälan här och invänta svar från oss.



 


För att göra ett serviceärende:

1. Börja med att rapportera ett serviceärende genom att fylla i nedanstående formulär.
Fyll i allt så noga du kan.

2. En tekniker hos Billebro kontaktar Er för att bestämma åtgärd.



OBS! När ni skickar varor ni önskar byta till oss, måste ni skicka som företagspaket, med UPS el likn. Inte vanligt postpaket. I annat fall tar vi ut en avgift på 250kr. Vi kan inte ta emot paket skickade med Bussgods.


Det är mycket viktigt att Du fyller i felbeskrivningen så beskrivande det bara går. Det är krav från leverantörerna.
 
Vi testar produkten enligt den angivna/medföljande felbeskrivningen. Efter konstaterat fel reparerar eller ersätter vi produkten.
 
För felfria produkter som inskickats, eller för produkter vars fel uppkommit genom uppenbar brist vid hantering eller en direkt felaktig användning, debiteras undersökningsavgift 995kr respektive serviceavgift plus returfrakt. 
 
Det är kundens ansvar att produkten förpackas väl för att minimera risken för transportskador, fraktföretagets packanvisningar gäller.  Vid undermålig förpackning på inkommande produkter för service tas en extra emballageavgift a’ 100:- ex moms ut vid återsändandet av produkten.
 
I det fall varan varit defekt direkt vid uppackning så måste det anmälas inom 8 dagar från mottagandet. Om en vara är defekt från början så tar vi tillbaka den med vår egen frakt - vi skickar er fraktinformation per email, vi betalar inga utlägg för extern frakt.

Leverans efter service
Ange om produkten skall hämtas eller skickas tillbaks efter avslutad service
Inskickat av
Ordernummer
Ange det ordernummer som ni beställde den felande produkten på.
Returadress gata/box
Returadress postnr/ort
Telefon
E-post
Produkt
Serienummer
Fabrikat
Välj fabrikat, eller ange det i textrutan nedan om det saknas i listan
Garantianspråk
Om garantianspråk fyll i fakturanr. Kvitto/garantibevis måste bifogas vid garantianspråk!
Inköpsdatum
Ange vilka tillbehör som ni skickar med
Felbeskrivning
Skriv exakt vad du gjorde när felet uppstod, samt vad du tror felet är. Om du inte skriver exakt vad du gjorde gäller inte garantin.
 
Jag (ägare/inlämnare/inskickare av ovanstående produkt) har lämnat korrekta serviceuppgifter och har tagit del av all ovanstående information.
 
OBS! För att hanteringen av din produkt skall gå så snabbt som möjligt är det mycket viktigt att du tejpar fast servicerapporten direkt på produkten, och inte bara lägger den i förpackningen.
Samt gör en kopia som du tejpar fast på utsidan av paketet, så vi direkt kan se vad det gäller innan vi öppnar det.
Tack på förhand!

Allt inom ljud & ljus & DJ – Hyra eller köpa ljud eller DJ-utrustning?

Bygg upp en speciell atmosfär till eventet, festen eller ditt framträdande. Välj ljud- och ljussystem med omsorg! Hos Billebro hittar du allt som behövs inom ljud och ljus. Hyr eller köp din PA eller DJ-utrustning, komplettera eventet med nya PA-högtalare till förmånliga priser. Vi som arbetar här är själva DJ:s, musiker, ljudtekniker och studiotekniker, vi vet vad vi snackar om och vi kan ge dig goda råd och bra support även efter köpet.

Testa din nya utrustning!

Ta med din utrustning till butiken och testa den tillsammans med våra produkter. Vårt breda sortiment samt vår kunskap inom ljud och ljus hjälper dig att bygga upp den perfekta lösningen! Och du, vi hjälper även till med installationen!

Upp till 2 års delbetalning för max 50 000 kr via Klarna, ett år räntefritt!